03.08.2009 09:44

Spáleniště

Tak jsme si po několika dnech odskočili na malou chviličku zpět domů pro doplnění zásob a výprání věcí, z krásného prostředí Spáleniště u Lipna, kde jsme trávili jednu z dalších dovolených se spousty lidských a psích kamarádů. Holky odpočívaly mezi výcviky spokojeně na vzduchu pod smrčky a jen večer jsem si je stahovala na chrupkání k sobě, kde se mi rozvalovaly v posteli a na 2 polštářích, já tedy neměla žádný, takže příště beru 3ks, chiii. Panička si tam ve volném čase promýšlela spousty důležitých věcí a změn v životě. V posledních 2 týdnech jsme tam měli v plánu s holkama složit další záchrannářské zkoušky ... Peggyšek ZVP (C) - bohužel pro velkou obtížnost nebyl dostatek zájemců, vlastně jsme byli jediný, takže tyto zkoušky se nakonec nekonaly, ale vynahradíme si to v listopadu na Jihočeským poháru dle ZTV (C). Se Sheeničkou jsme měli plány trošku jiné. Chtěli jsme složit původně 2 zkoušky, ale ještě jsem jí tam nakonec o jednu přihodila navíc.Takže jsme se Shee dopadli v těchto 3 zkouškách takto.... 22.7.první zkoušku ZVP1 udělala s nejlepší poslušností, kde opět stihla radostně a komediansky vytvořit pár kousků, kdy jsme všechny pobavili a já jsem si nebyla jistá, zda ji mám přizabít, nakopnout do zadku nebo se začít u toho taky žulit. Ale po menším stresu na začátku zkoušky, kdy jsme dostali od rozhodčího za zpoždění sprdáka, páč jsme se vyvalovali o kus dál ve stínu, tak Sheenička pak odešla nejlepší poslušnost ze všech nastoupených psů. O speciálech ani nemluvě, ty se konaly v loděnici u a na vodě a to se nám mooooc samo líbilo. Celkové skore 6 psů a udělali jen 3 pesani. U jiné 31.7. jiné zkoušky (mezinárodní zk. řád) jsme vypadli už na poslušnosti, kdy se mi najednou zvedla z dlouhodobého odložení, chvíli si zavrtěla radostně ocáskem k nebi a pomalinkých krůčkách přicupitala ke mně. Jinak celá poslušnost byla prý krásná, ale toto odložení nás stálo postup na speciály a dále. Ihned druhý den tj. 1.8. jsme nastoupili na zkoušku ZVP2, kterou jsme moc necvičili, nebyla původně v plánu, páč je mnohem těžší a zkoušky byly dost po sobě! Poslušnost měla vyrovnanou jako u těch předchozích. Tentokrát si rozmyslela v odložení zůstat s nadějí, že pak dostane za to kousek kuřátka jako odměnu (pozn. nic nedostala, páč jsem to kuřátko zapomněla uvařit, ale večer dostala nášup).Takže jsem jí na dálku v tom dlouhodobém odložení přizdívala očima, chiii. Speciály dopadly výborně, ikdyž jsem trošku trnula, páč Shee již byla unavená a některé věci jsme ani nestihli dotrénovat do plného a správného cviku. Ale vše se moc dobře nakonec podařilo a udělala všechny cviky a dokonce jak mají i vypadat! Hlavně toho tonoucího nenechala nakonec utopit a přitáhla ho ke břehu. Dále raftový člun s bezvládnými osobami taky nenechala napospas na vodě a přitáhla mi ho ke břehu. U toho jsem trnula nejvíce, zda to zvládne, ale bojovala a prala se s tou váhou. Jsem na ní MOOOC hrdá. Vzhledem k výši druhé zkoušky, tak příští rok se můžeme již účastnit záchrannářských závodů na vodě a doufáme, že i složíme u toho ZVP3 (C). Mám moc velkou radost, že Sheenička se tak dobře začíná projevovat ve vodních záchranných pracech v takovém nízkém věku.

K té druhé zkoušce, u které nám chybělo trochu štěstí nastoupíme 13.8.2009, tak doufáme, že to tentokrát vyjde!

foto zatím nestíhám........

—————

Zpět


Kontakt

Kateřina Pitrová

ICQ 313022749